понедељак, 25. фебруар 2013.

Moji lepši svetovi


Moji lepši svetovi

Imam oči  unutar sebe
i tri hiljade plavih svetova
i beskonačan sluh
i crvene cipele i jedanaest godina.

Imam bicikl na sunčani pogon
i jači sam od svih dečaka,
ja sam vitez, džentlmen i sanjivac...
ne dirajte me.

Sve ostalo je nevažno,
mrzim sporedne discipline odrastanja,
mrzim starce svojih godina
koji se ne žele igrati sa mnom.

Imam tri hiljade plavih svetova
i usta zevalice
i oči ispod kapaka
koje ne podižem da bih video svet.

Imam rog od jednoroga 
i kandžu od zmaja,
ja sam vitez i džentlmen
i imam jedanaest godina.

I sa tih jedanaest
ja sam shvatio čovečanstvo,
dalja shvatanja mi nisu potrebna,
zadržite ih za sebe.

Imam svoj sunčani bicikl
i neistražene džungle,
imam srce i mastu i tri hiljade plavih svetova...
i dalja shvatanja mi nisu potrebna.

                                                             eMiL

Нема коментара:

Постави коментар