петак, 22. фебруар 2013.

Морнар


MORNAR


Alo mornar, zajebi,
ja sam već star, odjebi.
Ma kakva voda, bla,bla,bla..
ja nisam sa broda, nego sa tla.
Jebeš daljine, kad se bojim,
bez prašine ja ne postojim.
Mornar, hajde se sredi,
zahvataš vodu u prazan bunar, drugog ubedi.
Ali mornar moj je drugar,
u tome je stvar.
Kaže.. najlepše su noći a laže, ja necu moći.
Talasi jedino prave šum, zvezde sjaje,
isprazniš um i beskraj traje.
Ćuti bre mornar, jel imaš dušu,
kažem ti da sam star, ja živim sušu.
To sam ja, zemlja i trava,
čovek sa tla, nije za mene pučina plava.
Ali mornar moj je drugar,
to menja stvar.
Ostavljam njive i obične žene,
idem gde žive morske sirene.
Da pesmu im čujem, da se ne kajem,
rumom da se trujem i sa morskim psima da lajem.
Suludih misli da se manem, da nešto je moje..
da udahnem i zastanem, samo daljine postoje.
Hajde mornar ukrcavaj sve što može da stane,
ne zajebavaj, krećemo pre nego što svane!


                                   milE

Нема коментара:

Постави коментар