четвртак, 12. март 2015.

Latentno stvaran



Tu sam, ili nisam ... pragmatičan, istrebljen ... zloupotrebljen, statičan.
Haotičan ... ali tu sam, živ, dobra motorika, neurotičan... uništi ga, obori ga ... zaustavi, uspori ga.
Ali tu sam, a to znači da jesam i da postojim, suv sam ali zaleđen, predodređen da se odvojim.
Ili nisam... permanentan, van konformizma... ponekad sretan,jedna začepljena dizna ... ali vučem, ali guram, kad rukave zasučem kroz život tmuran i nešo uradim "van smisla" ...
Tu sam, ili nisam ... ako me pronađu, fosil mog uma, mračan... i sklope u nekoj hipotezi, u nekoj sintezi gde sam netačan.
Tu sam ... ili nisam, u zapećku zvuka sklupčani Čajkovski, Borodin ... uvijen oko tvog struka čekam da se ponovo rodim.
Ili nisam ... latentno stvaran, zaglavljen među rečenicama, nepodudaran ... nezamisliv, arhetip sebe samoga, neki drugi lik..
Ili jesam.. na sve kivan, neotesan, inventivan... infantilan, palac sisam, ružan - divan ili jesam ili nisam!




Emil

Нема коментара:

Постави коментар