субота, 2. март 2013.

I sve to zbog tebe




Zbog tebe sam dobio keca iz matematike,

i na srpskom jeziku, iz gramatike.

Zbog tebe sam se pod jorganom skrivao

I tajno uživao, mislim....baš sam snivao.

Zbog tebe sam čak i tajno plakao,

i tri puta bezuspešno sa mosta skakao.

Zbog tebe sam prestao da čačkam i nos i mečku,

i slučajno slomio dva rebra tvom dečku.

Zbog tebe sam mršaveo i gojio se,

krvario i znojio se.

Zbog tebe sam ćutao kad mi vade zub

i do kraja “odvrtao“ muzički stub.

Zbog tvog bataka i karabatka

meni se dizala patka.

Zbog tvog vitkog struka i kuka

mene je hvatala muka.

Ja u stvari ništa nisam zbog sebe,

sve sam radi tebe.

Zbog tebe sam ljubav na prvo mesto stavljao,

razne koktele pio i spravljao, dobro, ne kažem...lepo sam se zabavljao.

Zbog tebe je Dostojevski napisao „idiota“

a ja bio pokusni miš iz tvog života, sramota.

Jureći tebe sam i ostario..

nekako sam se smežurao i ispario, skroz sam se pokvario.

Zbog tebe mi je endorfin tužan,

zbog tebe sam sada star i ružan.

Nisam te nikada dobro naciljao i pogodio,

a jebi ga baš... zbog tebe sam se i rodio.


eMiL – zbog tebe

06.06.2010

Нема коментара:

Постави коментар