недеља, 10. март 2013.

КИШНИ ДАН





Са сопствене сахране се враћам,
жуто лишће кити кишни дан...
Правац кући, нигде не свраћам.
Говори су се смењивали,
као и Сунце и облаци ..
док су ме сахрањивали.
Срозао ми се интегритет,
изгубио сам тело,
више нисам ентитет.
А толико сам се због тела секирао,
те сам овакав, те нисам леп,
мозак сам себи испирао.
А сада ми све телесно не треба,
а још увек постојим,
не зависим ни од воде ни од хлеба.
У некаквој ретроспективи,
можда постоји и моја фигура,
али оно што стварно сам био, још увек живи.
И волео сам једну Дуњу, без краја и броја,
и још увек је волим..
Јесен стиже Дуњо моја.
А ето, сахрану је прескочила,
можда је спавала..
можда ја сада видим њеним очима.
Како ми људи себе слудимо,
жуто лишће кити кишни дан..
зар морамо умрети да се пробудимо.

Емил Ранковић


Нема коментара:

Постави коментар