среда, 27. март 2013.

Hiljadu i jedno "zbog tebe"







Zbog tebe sam dobio keca iz matematike,
i na srpskom jeziku, iz gramatike.
Zbog tebe sam se pod jorganom skrivao
I tajno uživao, mislim....baš sam snivao.
Zbog tebe sam čak i tajno plakao,
i tri puta bezuspešno sa mosta skakao.
Zbog tebe sam prestao da čačkam i nos i mečku,
i slučajno slomio dva rebra tvom dečku.
Zbog tebe sam mršaveo i gojio se,
krvario i znojio se.
Zbog tebe sam ćutao kad mi vade zub
i do kraja “odvrtao“ muzički stub.
Zbog tvog bataka i karabatka
meni se dizala patka.
Zbog tvog vitkog struka i kuka
mene je hvatala muka.
Ja u stvari ništa nisam zbog sebe,
sve sam radi tebe.
Zbog tebe sam ljubav na prvo mesto stavljao,
razne koktele pio i spravljao, dobro, ne kažem...lepo sam se zabavljao.
Zbog tebe je Dostojevski napisao „idiota“
a ja bio pokusni miš iz tvog života, sramota.
Jureći tebe sam i ostario..
nekako sam se smežurao i ispario, skroz sam se pokvario.
Zbog tebe mi je endorfin tužan,
zbog tebe sam sada star i ružan.
Nisam te nikada dobro naciljao i pogodio,
a jebi ga baš... zbog tebe sam se i rodio.

eMiL – zbog tebe
06.06.2010

Нема коментара:

Постави коментар