четвртак, 13. март 2014.

Herc Elena

Probijajući se kroz masu ljudskog roblja, naleteh na mir nekog groblja. I odjdnom iz one buke i vreke nadjoh se sred mirne reke. I svud neka puzavica, u kamenu uklesana lica.  Tu su se skrivali, a nekada su se smejali i snivali. Zastadoh nad jednim grobom, doživevši i sebe kvarljivom robom.  Na slici je neka baka izbledela, u sivom  kamenu osedela. Vremenska varka je gravura tog lica...  nekad je bila devojčica. Grejala je srca dok se osmehivala, a sada je ovde počivala. Sedeo sam, ćutao i knedle gutao...  I u prelepu devojku je stasala, sva je lepršala i talasala. Svi su korzom zbog nje šetali, svi su se za njom okretali.  U  misli sam se udubio ... da sam živeo ranije, još bi se u nju zaljubio.  Zvala se Herc Elena, sada je uspomena.  Sagorela je kao listić u plamenu, i ostala je samo slika u večnom kamenu. I onda sam ja zbrisao da ne bih više patetisao.  I kraj nekih zgrada sivih uleteh u bučan svet živih. Iza mene, u steni, ostala je priča o Herc Eleni.  Emil

Нема коментара:

Постави коментар