петак, 9. мај 2014.

KASNITELJ

Kako da ti objasnim zbog čega opet kasnim.
A ti ne voliš ljude koji kasne, ja nisam tvoj princ iz bajke, ja sam iz basne.
Stari sam, olinjali vuk, a ti i noga i struk, da ne nabrajam.
Ne uklapam se u taj tim, tebe su stvorila braća Grim...
Dok je mene u nekoj "sveski" naškrabao Dostojevski,
jebem te živote, on je pisao te idiote.
I opet sam ja taj koji kasni, da te stegne u poljubac strasni...
Glavu ću sam sebi da odrubim ako te večeras ne poljubim.
Krenuo sam sa ciljem jasnim ... a eto ipak kasnim.
Ti si model za sve princeze a ja sam bezveze, nedovršena skica malog princa.
Sutra će Isus vaskrsnuti a ja ću prsnuti ako mi nestaneš.
I evo me sada u sporom vozu pišem o tebi poeziju i prozu,
malo sam se ispirao jer tobom sam se predozirao...
A opet ću kasniti ispod borova, na naše tajno mesto iza korova.
Ali kada se bude smrkavalo, i kad se u poznoj večeri meštanima bude prispavalo... ja ću tebe da ljuuuuubim....
I ništa ne smeta što si ti kalup za sve bajke ovoga sveta,
varku prave noćne sene, ali uskoro ... ugledaćeš mene.
                                Emil (hronično - patološki kasnitelj)

Нема коментара:

Постави коментар